• Fri frakt til varehus
  • Åpent kjøp i 30 dager
  • 15.000 nøye utvalgte produkter

Vanlige spørsmål og svar

Hva koster det å ha et JulaClub kort?
Det koster ingenting å ha et JulaClub kort.

 

Hvordan brukes personopplysningene mine?
Dine personopplysninger brukes til markedsføring fra Jula Norge AS. Vi selger ikke videre noen adresser til eksterne selskaper, og du kan når som helst takke nei til kommunikasjon fra ulike kanaler på Jula.

 

Jeg vil ikke oppgi mitt personnummer, kan jeg få et kort likevel?
Ja du kan få et JulaClub kort uten personnummer. Det eneste vi behøver da er din fødselsdato. For å få et JulaClub Smart-kort derimot, må du oppgi ditt personnummer siden det er en kreditt koblet til dette kortet.

 

Er det noen aldersgrense?
Ja, man må være 18 år for å søke om JulaClub-kort eller JulaClub Smart-kort.

 

Hva er forskjellen på JulaClub og JulaClub Smart?
Med JulaClub Smart har du foruten alle fordelene med JulaClub også en kreditt knyttet til kortet. Det betyr at du kan velge å bruke kreditten eller betale kontant ved kjøpet. Ved kredittkjøp får du en faktura måneden etter innkjøp

 

Hvorfor må jeg ha en e-postadresse for å bli med i JulaClub?
Fordi all vår kommunikasjon foregår digitalt, det vil si at tilbud, velkomstbrev, invitasjoner til ClubDager og bonussjekker sendes ut på e-post.

 

Gjelder kortet på alle Julas varehus?
Ja, kortet gjelder på alle varehus i det landet der søknaden er gjort. Er du medlem av JulaClub Norge, så kan du handle i alle norske varehus.

 

Hvordan kan jeg benytte meg av Club-tilbudene?
For å benytte Club-tilbudene må kunden ha et JulaClub-kort, og kjøpet skal registreres ved betaling for å få riktig pris.

 

Kan jeg avslutte medlemskapet når jeg vil?
Ja, du kan avslutte medlemskapet i JulaClub når du vil. Kontakt kundeservice, så hjelper de deg. Hvis du har et JulaClub Smart-kort, skal eventuell gjeld være tilbakebetalt før medlemskapet kan avsluttes.

 

Hva gjør jeg for å lage passord til Mine Sider?
Du klikker på Mine Sider (et svart ikon lengst oppe til høyre i det røde feltet). Du får opp et vindu der du skal skrive inn e-postadresse og passord. Nederst i det vinduet står det «Registrer deg her». Klikk på teksten. Da kommer du videre til den siden hvor du registrerer deg. Skriv inn de nødvendige opplysningene, velg passord og klikk på «Lag innlogging». Når registreringen er ferdig, kommer du automatisk inn på Mine Sider.

 

Kan en bedrift søke om JulaClub-kort?
Nei, kortet gjelder bare for privatpersoner. Unntaket er hvis du har et enkeltpersonsforetak og søker i ditt eget navn.

 

Hvordan regnes bonusen ut?
Grunnregelen er at 1 kr = 1 poeng, som innebærer at om du handler for 299 kroner får du 299 poeng. Under utvalgte kampanjer kan en annen poengregning gjelde, men da skal dette komme frem tydelig. Når du har oppnådd minst 2500 poeng legges bonusen inn på kortet ditt, og du sier bare ifra til kassen når du ønsker å bruke bonusen. Gjeldende overskuddspoeng flyttes dette til neste måned.

 

Hvordan sjekker jeg bonusen min?
Du som kunde kan se bonussaldoen din på www.jula.no/minesider eller kontakta kundeservice,. Legg merke til at oppdatering av bonussaldo gjøres dagen etter innkjøp.

 

Når og hvordan betales bonusen ut?
Bonus utbetales månedsvis. For å få bonus må du ha minst 2500 poeng. Bonusen settes inn på ditt Julaclub-kort og du sier ifra i kassen når du ønsker å bruke bonusen din. Bonus kan brukes som betaling av varer i Julas varehus, men ikke ved kjøp på Julas netthandel. Bonus kan ikke løses inn i kontanter eller gavekort.

 

Poeng per krone, hvordan fungerer det?
Vi gir deg ett poeng per krone du handler for på Jula og registrerer kjøpet ditt på JulaClub-kortet. Det skjer automatisk.

 

Utgått bonussjekk – kan jeg få en ny?
Bonusen er gyldig i fire måneder. Utgående bonus kan ikke forlenges og poengene refunderes ikke til kontoen.

 

Jeg har et JulaClub-kort, men jeg har ikke fått noen bonussjekk til tross for at jeg har handlet. Hva gjør jeg?
Kontakt kundeservice, så hjelper vi deg.

 

Hvem får bonusen når man har ekstrakort?
Bonussjekken og all kommunikasjon kommer til å sendes til hovedsøkeren.

 

Hva gjør jeg hvis jeg mister kortet?
Kontakt kundeservice, så sperrer de kortet og sender deg et nytt.

 

Kan man ha ekstrakort?
Opptil 5 ekstrakort kan knyttes til et kort. Kommunikasjonen og bonussjekkene blir sendt til hovedsøkeren, men innehaverne av ekstrakortene samler poeng til samme konto som hovedsøkeren.

 

Hvis jeg søker på Internett, hvordan får jeg kortet mitt?
Kortet blir tilsendt i posten i løpet av 14–20 dager.

 

Jeg har søkt om medlemskap i JulaClub/ekstrakort på hjemmesiden, men har ikke mottatt noe kort. Hva gjør jeg?
Hvis du ikke har fått kortet tilsendt innen 20 dager anbefaler vi at du tar kontakt med vår kundeservice,