• Fri frakt til varehus
  • Åpent kjøp i 60 dager
  • 15.000 nøye utvalgte produkter

Dette gjør vi på grunn av Coronaviruset

Jula vedtar akkurat som de aller fleste andre bedrifter flere tiltak – både for våre medarbeidere og for våre kunder. I varehusene våre øker vi innsatsen for å minske smittespredning med retningslinjer som hygiene, desinfisering og sosial distanse og rutiner ved symptomer på sykdom.

Vi etterstreber samtidig samme høye tilgjengelighet til Julas produkter og tilbud som vanlig, via f.eks. leveranser, vareforsyning og åpningstider. I tider som disse øker våre kunders behov av visse typer varer. Vi prøver imøtekomme disse behovene i så stor grad som mulig.

 

  • Ordinære åpningstider i størst mulig grad (se åpningstider her)
  • Regelmessig påfylling av varer med høy etterspørsel
  • Oppdatert lagerstatus på jula.no og i JulaAppen
  • Fri frakt til våre varehus
  • Åpent kjøp i 60 dager
  • Mulighet for faktura og delbetaling
  • Kostnadsfri retur ved levering i varehus

Vanlige spørsmål og svar

Har Julas varehus åpent som vanlig?

Ja, Julas varehus har åpent som vanlig. Du kan finne åpningstidene for ditt nærmeste varehus her

 

Hvordan håndterer vi situasjonen i varehusene?

I varehusene anstrenger vi oss for å minske smittespredningen med retningslinjer for hygiene, desinfisering, sosial distanse og rutiner ved symptomer på sykdom.

 

Hvor kan jeg se om varen finnes på lager?

Du kan se om varen finnes på lager i ditt varehus direkte på produktsiden, både på vår nettside og i appen. Vi holder lagerstatusen oppdatert.

 

Handle på nett

Akkurat som vanlig kan du også handle på vår netthandel og i appen, 24 timer i døgnet. Vi tilbyr hjemleveranse eller fri frakt til våre varehus.

 

Hvordan hjelper Jula til med samfunnsviktige produkter?

Vi får for øyeblikket mange produkthenvendelser fra myndigheter og helsesektoren. Det er en prioritering for oss å holde løpende kontakt med dem for å se hvordan vi på best mulig måte kan bidra.