• Fri frakt til varehus
  • Åpent kjøp i 30 dager
  • 15.000 nøye utvalgte produkter

KundeserviceOLD

Om du ikke finner svar på spørsmålet ditt via vår hjemmeside, kan du enkelt kontakte vår kundeservice for å få hjelp.

 

Informasjon om garanti, åpent kjøp, reklamasjon, retur av vare, ordrestatus, levering og frakt finner du nederst på vår hjemmeside under Kundeservice.

 

Du kan se gjeldende lagerstatus på vår hjemmeside under valgt artikkel og varehus.

 

Kvinna som pratar i headset

 

 

Kvinna som pratar i headset

 

 

 

Om du ikke finner svar på spørsmålet ditt via vår hjemmeside, kan du enkelt kontakte vår kundeservice for å få hjelp.

 

Informasjon om garanti, åpent kjøp, reklamasjon, retur av vare, ordrestatus, levering og frakt finner du nederst på vår hjemmeside under Kundeservice.

 

Du kan se gjeldende lagerstatus på vår hjemmeside under valgt artikkel og varehus.

  • Logge inn på ditt medlemskonto?

    Om du er JulaClub-medlem, men har ikke tidligere logget inn, behøver du først registrere din konto og velge et passord på minst 8 tegn. Dette gjør du via Bli medlem – Allerede JulaClub medlem. Der fyller du i den e-post du har registrert på medlemskapet. Deretter kan velge å få tilsendt en verifikasjonskode til din registrerte e-post eller registrerte mobilnummer. Tenk på å sjekke søppelkurven om mailen ikke kommer til din innboks.

     

    Har du tidligere vært innlogget men glemt ditt passord, benytt «glemt passord» under feltet for passord ved Logge inn. Tenk på å oppgi samme e-post som du har koblet til din konto.

  • Jeg har ikke fått min faktura?

    Vill du gjøre en betaling før du får din faktura så kan du alltid betale inn og oppgi ditt vanlige KID-nummer, dine fakturaer har alltid samme KID-nummer. Kontakt gjerne kundesenteret dersom du har noen spørsmål om dette.

  • Hvordan reklamerer jeg på et produkt?

    Hvis du skal reklamere på et produkt, besøker du ditt nærmeste Jula-varehus. Ta med produktet og kjøpsbevis. Personalet i varehuset hjelper deg med å ta saken videre. Hvis det er et produkt som er fast installert, som en varmepumpe eller en varmtvannsbereder, anbefaler vi at du ikke demonterer noe før du kontakter teknisk support og finner ut hva som er den beste løsningen. Visse merkeprodukter har egne serviceverksteder som man kan besøke direkte for å få raskest mulig service. Kontakt gjerne kundesenteret dersom du har noen spørsmål om dette.

  • Har Jula åpent kjøp?

    Jula tilbyr åpent kjøp i 30 dager etter at kjøpet ble foretatt. Produktet må være i uåpnet emballasje og ubrukt vare  for at det skal være mulig å levere tilbake. Original kvittering er det eneste kjøpsbeviset som godtas ved åpent kjøp.

  • Når kommer fakturaen min?

    Når du har handlet med JulaSmart-kortet, kommer fakturaen neste måned. Hvis du handler produkter i januar, kommer fakturaen i februar, og det du handler i februar kommer på fakturaen i mars.

  • Hvor ser jeg bonuspoengene mine?

    Du kan se bonuspoengene dine ved å logge inn på Mine sider. På forsiden vises det hvor mange poeng man har i poengbanken for øyeblikket, og hvor mange poeng det er igjen til neste bonussjekk.

  • Når kommer bonussjekken min?

    Bonussjekken din utbetales månedsvis og du får beskjed om dette til din registrerte e-post. Avregningen skjer måneden før utbetaling, og du får de bonusrelaterte poengene trukket fra poengpotten ved avregningen. Selve sjekken kommer midt i måneden. Hvis du vil lese mer om bonuser og hvordan det fungerer, kan du gå til: http://www.jula.no/julaclub/vilkar-for-julaclub/

  • Hvor finner jeg reservedeler til produktet?

    Jula fører reservedeler til en rekke ulike produkter i sortimentet. Vi anbefaler at du kontakter teknisk support på kundesenteret vårt, så svarer vi på spørsmål om akkurat ditt produkt. Merkevarer som Black & Decker, Stiga og Bosch selger ofte reservedeler selv, du kan lese mer om det på varemerkenes egne nettsteder.

  • Kan jeg handle på faktura?

    Ja, det kan du. Som privatperson kan man bli medlem i JulaSmart, og som foretakskunde i JulaPro. Du kan søke om medlemskap på ditt nærmeste varehus eller på hjemmesiden vårt. 

  • Garanti

    Jula gir som regel 12 måneders garanti på de fleste varer, med unntak av oppladbare batterier og godteri. Visse modeller og merker kan ha lengre garanti, men da blir det informert om dette på hjemmesiden og emballasjen. Hvis du er usikker på hva som gjelder for akkurat ditt produkt, kan du spørre oss i chatten, så får du svar med det samme.

Vedlagt fil:
Du har nådd grensen for antall vedlegg
Denne filen er allerede lastet opp
Du har nådd maksimalt tillatt filstørrelse
Filformatet er ikke tillatt

Adresse

Jula Norge AS
Postboks 364
1471 Lørenskog

Innspilling av samtale til kundeservice.

Vi spiller inn samtal for å utvikle vårt arbeidssett og service for å kunne gi deg som kunde en bra opplevelse i din kontakt med oss. Samtalene spares i maksimalt 180 dager. Du kan lese mer om vår integritets policy eller om datalagring på www.datatilsynet.no

 

Tips før du kontakter Kundeservice

For at vi skal kunne hjelpe deg lettere og gi deg raskere og bedre service, tenk på å alltid oppgi informasjon som artikkelnummer, bestillingsnummer og kundenummer i kontakt med oss.

Avvikende åpningstider for Kundeservice.

Under avvikende dager har kundeservice åpent supporten for e-handel og sortiment.

24 desember:      10-14
25 desember:      Stengt
26 desember:      10-17
31 desember:      09-14
1 januar:              Stengt
6 januar:              10-17

Kundeservice for e-handel og sortiment

  • Mandag-fredag 08:00-20:00
  • Lørdag og søndag 10:00-17:00
  • Telefon: 67 92 22 00

Teknisk support

  • Mandag-fredag 08:00-18:00
  • Lørdag og søndag Stengt
  • Telefon: 67 92 22 00

JulaClub medlemskap & fakturaspørsmål

  • Mandag-fredag 08:00–18:00
  • Lørdag og søndag Stengt
  • Telefon: 67 92 22 00

JulaPro medlemskap & fakturaspørsmål

  • Mandag-fredag 08:00–18:00
  • Lørdag og søndag Stengt
  • Telefon: 67 92 22 00