Jula Norge vinner i kategorien Hjem og Hage

Prisjakt no Jula Norge stod som vinner når Prisjakt.no kåret årets butikk 2018 innen kategorien Hjem og Hage.

Vi er naturligvis veldig glade for å vinne og det er gøy å vinne blant så mange sterke konkurrenter. Det er en veldig positiv beskjed å få når vi startet opp netthandelen i fjor, hvor vi ser lyst på fremtiden med utviklingen av både netthandel og Jula Norge Per Jacobsen, administrerende direktør, Jula Norge AS

Prisjakt.no er Norges største pris- og produktsammenligningstjeneste som hjelper nordmenn å handle smartere gjennom å finne riktig produkt til riktig pris. Prisjakt.no kårer hvert år vinner av Årets butikk og Årets butikk innen ulike kategorier som er stemt frem av Prisjakt sine brukere. Jula ble nominert innen kategorien Hjem og Hage, og kom seirende ut. - Vi er naturligvis veldig glade for å vinne og det er gøy å vinne blant så mange sterke konkurrenter. Det er en veldig positiv beskjed å få når vi startet opp netthandelen i fjor, hvor vi ser lyst på fremtiden med utviklingen av både netthandel og Jula Norge, sier Per Jacobsen, administrerende direktør, Jula Norge AS.