Rekordsommer for Jula

Jula40years party store 2019 SE Jula er en pigg 40-åring. Tallene for juni og juli viser en solid salgsrekord, totalt landet omsetningen på over 1,5 milliarder SEK. – Vi har hatt en fantastisk sommer med flere kunder enn noensinne i både varehusene og netthandelen. Det er ekstra fint at vi kan konstatere en organisk tilvekst i sammenlignbare enheter, sier Johnny Albøge, Country Manager.

Vi har sterk tro på konseptet vårt med store fysiske varehus kombinert med en sterk netthandel. Vi tilbyr også et sortiment med mange morsomme og spennende nyheter. Jeg er også svært stolt over personalet vårt, som alltid gir kundene våre en varm velkomst. Karl-Johan Blank, Julas eier og konsernsjef.

Hva er årsaken bak den sterke utviklingen til Julas 40-årsjubileum? – Vi har sterk tro på konseptet vårt med store fysiske varehus kombinert med en sterk netthandel. Vi tilbyr også et sortiment med mange morsomme og spennende nyheter. Jeg er også svært stolt over personalet vårt, som alltid gir kundene våre en varm velkomst, sier Karl-Johan Blank, Julas eier og konsernsjef. Lederskap og kultur Totalt økte omsetningen i Norge med ca. 9 prosent sammenlignet med forrige år. – Vi kan konstatere at prisene våre lokker mange nye kunder, samtidig som vi beholder våre trofaste kunder i kundeklubbene våre, JulaClub og JulaPro. I tillegg jobber vi hele tiden hardt med vårt lederskap og vår kultur. Vi har et personale som møter kunden på en fantastisk måte hver dag, sier Johnny Albøge.