Nå lanserer vi Jula-must

Jula must I forkant av årets julehandel lanserer vi den nye Jula-musten. Vi er svært stolte over at vi nå kan tilby kundene vår Jula-must. Det er en drikk som selvfølgelig er inspirert av den tradisjonelle svenske julemusten, men med vår egen oppskrift, sier Christian Blank, forretningsområdesjef for Hjem og husholdning i Jula.

Jula-musten er utviklet av Jula og produsert i Sverige. Det er selvfølgelig også gøy for oss som foretak å feire 40-årsjubileet vårt ved å tilby vår egen Jula-must. Vi håper at Jula-musten får en pangstart under årets julehandel, sier Christian Blank. Rett og slett god Must er populært i Norden, og Jula-musten skal også lanseres på det norske markedet. – I Jula sikter vi alltid høyere for å kunne tilby det beste til alle kundene våre. Vi vet at vi har mange engasjerte kunder, ikke minst i våre kundeklubber JulaClub og JulaPro med nærmere tre millioner medlemmer. Her finnes det trofaste kundegrupper som vi håper setter pris på Jula-musten, sier Christian Blank. Jula-musten finnes både som «original» (med sukker) og som «light». – Vi har gjort omfattende smakstester, og vi er svært fornøyde med resultatet, det er rett og slett en god must, sier Christian Blank.