Kundeservice

Kvinna som pratar i headsetKontakt vår kundetjeneste når du trenger hjelp med tekniske spørsmål, tips og råd om produktene våre, hjelp med reservedeler og servicespørsmål.

Mandag til fredag mellom klokken 08.00-17.00 kan du bruke chatten vår for å få svar på om produktet er på lager eller når det ventes å ankomme. Via chatten kan du også få enklere tips og råd om produktene våre.

For spørsmål på andre tidspunkter ber vi deg bruke kontaktskjemaet nedenfor.

Målsetningen vår er å svare på e-posten din senest innen neste virkedag.

For å kunne hjelpe deg på best mulig måte trenger du produktenes artikkelnummer for hånden i tillegg til kundenummeret ditt.

  • Jeg har ikke fått min faktura?

    Vill du gjøre en betaling før du får din faktura så kan du alltid betale inn og oppgi ditt vanlige KID-nummer, dine fakturaer har alltid samme KID-nummer. Kontakt gjerne kundesenteret dersom du har noen spørsmål om dette.

  • Se lagerstatus for ditt varehus

    Slik gjør du for å se lagerstatus for ditt varehus:

    Sørg for å velge riktig varehus i den hvite ruten oppe til venstre på nettstedet. Her har vi valgt å bruke i Stavanger.

    Søk og naviger frem til produktet du er interessert i, og gå deretter inn på det valgte produktet, så vises følgende rute:

     

    Hvis det er mange eksemplarer av produktet på lager i varehuset, ser du en grønn avmerking som indikerer at produktet er på lager. I ruten ser du dessuten hylleplassering, som i dette tilfellet er G054. Her finner du dessuten informasjon om varehusets åpningstider samt telefonnummeret til kundesenteret vårt. Du kan også se hylleplasseringer og lagerstatus for varehusene som ligger nærmest det valgte varehuset.

    Det finnes også andre lagerstatuser. Her kommer en forklaring for andre symboler som du kan støte på.

     - Når det er tomt for et produkt i varehuset. 

     

     - Når det vises et fåtall igjen av en produkt, da vises også tilgjengelig antall i varehuset.

     

     

     - Dette vises når vi har et nytt produkt som er på vei inn i sortimentet.

  • Søk og handle

    Julas nettsted har en rekke funksjoner som gjør det enklere for deg å finne det du leter etter. Du kan for eksempel bruke kategorilisten til venstre på nettstedet til å bla gjennom sortimentet etter kategori. Hver kategori har underkategorier med et mer spesifikt utvalg.

     

    Vi har også en søkefunksjon som kan brukes til å søke etter produkter eller artikkelnummer. Disse to funksjonene kan kombineres for å søke mer presist. Du kan for eksempel søke på "varme", og deretter spesifisere ved å velge Hjem og husholdning i kategorilisten til venstre.

     

    Jula tilbyr handel i varehusene våre, og har ingen leveringstjeneste. Hvis du vil vite hvilket varehus som ligger nærmest deg, kan du gå inn på «Våre varehus» øverst på nettstedet.

     

    Hvis du har noen spørsmål, kan du alltids stille dem i chatten vår. Du åpner den ved å klikke på «Svar med en gang» som ligger til høyre på alle sidene.

  • Hvordan reklamerer jeg på et produkt?

    Hvis du skal reklamere på et produkt, besøker du ditt nærmeste Jula-varehus. Ta med produktet og kjøpsbevis. Personalet i varehuset hjelper deg med å ta saken videre. Hvis det er et produkt som er fast installert, som en varmepumpe eller en varmtvannsbereder, anbefaler vi at du ikke demonterer noe før du kontakter teknisk support og finner ut hva som er den beste løsningen. Visse merkeprodukter har egne serviceverksteder som man kan besøke direkte for å få raskest mulig service. Kontakt gjerne kundesenteret dersom du har noen spørsmål om dette.

  • Har Jula åpent kjøp?

    Jula tilbyr åpent kjøp i 30 dager etter at kjøpet ble foretatt. Produktet må være i uåpnet emballasje og ubrukt vare  for at det skal være mulig å levere tilbake. Original kvittering er det eneste kjøpsbeviset som godtas ved åpent kjøp.

  • Logg inn på Mine sider

    Du logger inn med knappen helt øverst til høyre på nettstedet. Hvis du aldri har logget inn før, men er medlem, gjør du følgende:


    Klikk på «Logg inn» og velg deretter «Registrer konto/søk om medlemskap».


    Skriv inn e-postadressen din, velg et passord og klikk deretter på «Jeg er allerede medlem».  Skriv inn kort- og personnummer, og velg deretter «Opprett konto». Nå er kontoen opprettet, og du er innlogget.


    Neste gang kan du enkelt logge inn med e-postadressen din og passordet du valgte.

  • Når kommer fakturaen min?

    Når du har handlet med JulaSmart-kortet, kommer fakturaen neste måned. Hvis du handler produkter i januar, kommer fakturaen i februar, og det du handler i februar kommer på fakturaen i mars.

  • Har Jula teknisk support?

    Jula tilbyr teknisk support og veiledning for alle produktene våre. Du kan enten kontakte kundesenteret eller komme inn til varehuset, så hjelper vi deg med problemet. Visse produkter og områder krever sertifisert støtte, og da informerer vi deg om det.

  • Hvor ser jeg bonuspoengene mine?

    Du kan se bonuspoengene dine ved å logge inn på Mine sider. På forsiden vises det hvor mange poeng man har i poengbanken for øyeblikket, og hvor mange poeng det er igjen til neste bonussjekk.

  • Når kommer bonussjekken min?

    Bonussjekken din utbetales månedsvis og du får beskjed om dette til din registrerte e-post. Avregningen skjer måneden før utbetaling, og du får de bonusrelaterte poengene trukket fra poengpotten ved avregningen. Selve sjekken kommer midt i måneden. Hvis du vil lese mer om bonuser og hvordan det fungerer, kan du gå til: http://www.jula.no/julaclub/vilkar-for-julaclub/

  • Hvor er bruksanvisningen til produktet jeg har kjøpt?

    I tillegg til bruksanvisningen som følger med, kan man gå til hjemmesiden vår, lete opp produktet og finne en flik som heter Dokument. Den ligger ved siden av Produktinfo og Kundevurderinger. Der kan man finne eventuelle bruksanvisninger eller sikkerhetsdatablad til produktet. Hvis fliken ikke vises, kan du kontakte kundeservice, så hjelper vi deg med å finne riktig dokument.

  • Hvor finner jeg reservedeler til produktet?

    Jula fører reservedeler til en rekke ulike produkter i sortimentet. Vi anbefaler at du kontakter teknisk support på kundesenteret vårt, så svarer vi på spørsmål om akkurat ditt produkt. Merkevarer som Black & Decker, Stiga og Bosch selger ofte reservedeler selv, du kan lese mer om det på varemerkenes egne nettsteder.

  • Kan jeg handle på faktura?

    Ja, det kan du. Som privatperson kan man bli medlem i JulaSmart, og som foretakskunde i JulaPro. Du kan søke om medlemskap på ditt nærmeste varehus eller på hjemmesiden vårt. 

  • Garanti

    Jula gir som regel 12 måneders garanti på de fleste varer, med unntak av oppladbare batterier og godteri. Visse modeller og merker kan ha lengre garanti, men da blir det informert om dette på hjemmesiden og emballasjen. Hvis du er usikker på hva som gjelder for akkurat ditt produkt, kan du spørre oss i chatten, så får du svar med det samme.

Vedlagt fil:

Adresse

Jula Norge AS
Postboks 364
1471 Lørenskog

Kundeservice

  • Mandag-fredag 8.00-20.00
  • Lørdag og søndag 10.00-17.00
  • Telefon: 67 90 01 33
  • Faks: 0046-511 34 20 30

Service/reklamasjoner

  • Mandag-fredag 8.00-17.00
  • Telefon: 67 90 01 34
  • Faks: 0046-511 34 20 30

JulaClub Support

  • Mandag-fredag 8.00-17.00
  • Telefon: 67 90 01 33
  • Faks: 0046-511 34 20 30
Du har 0 produkt å sammenligne