Jula tilbyr Drive-In

Drive In Jula Jula legger alltid vekt på å forstå kunden, og vil møte kundenes ønske om å ta ansvar. I dagens koronapandemi tilbyr Jula nå Drive-In til kundene sine, dvs. en mulighet til å hente pakker fra netthandelen utenfor varehuset på en trygg måte.

Siden Jula startet med netthandel har vi hatt mange ulike leveringsalternativer til kundene – Hjemlevering, Hente på utleveringssted eller Hente i Julavarehus. Nå tilbyr vi enda et alternativ. – Med hensyn til koronapandemien vil vi at alle kundene våre skal kunne hente pakkene sine hos oss på en trygg måte, derfor har vi utviklet en funksjon som gjør at kunder som ønsker det, kan hente pakkene sine utenfor våre varehus, sier Johnny Albøge, Country Manager Norway. Julas Drive-In Løsningen innebærer at kunden gjennomfører bestillingen sin som vanlig via Julas nettsted. Når kunden deretter får SMS om at varene har kommet til varehuset, tilbys to alternativer. Enten kan kunden gå inn og hente pakken i varehuset, eller så kan varehuspersonalet levere pakken ut til kunden utenfor varehuset. Alle varehus Julas Drive-In-løsning lanseres nå i alle vareh us i Norge, (Unntatt Jula Oasen og Jula  Åsane). − Dette er en god løsning i dagens situasjon, og et godt og trygt hentealternativ for kunder som vil hente pakkene på en måte som unngår smitterisikoen ved å møte mange mennesker, sier Johnny Albøge.