• Fri frakt til varehus
  • Åpent kjøp i 30 dager
  • 15.000 nøye utvalgte produkter

Kundeservice

Kvinna som pratar i headset

Kontakt vår Kundservice når du behøver hjelp med tekniske spørsmål. Behøver du tips og råd om våre produkter eller behøver hjelp med reservedeler og servicespørsmål. Vi har samlet de vanligste spørsmålene i vår F.A.Q nedenfor.

 

Du kan kontakte kundeservice på telefon 67 92 22 00 mandag til fredag mellom kl. 08.00 og 20.00 og lørdag og søndag mellom kl. 10.00 og 17.00. For e-post, vennligst bruk vårt skjema nedenfor. Hvis du vil ha raske svar på enkle spørsmål, kan du chatte med oss mandag til fredag fra kl. 08.00 til 17.00.

 

Spesielle åpningstider

Julaften: 10-14
1. juledag: 10-16
2. juledag: 10-17
Nyttårsaften: 9-14
Nyttårsdagen: Stengt

  • Logge inn på ditt medlemskonto?

    Om du er JulaClub-medlem, men har ikke tidligere logget inn, behøver du først registrere din konto og velge et passord på minst 8 tegn. Dette gjør du via Bli medlem – Allerede JulaClub medlem. Der fyller du i den e-post du har registrert på medlemskapet. Deretter kan velge å få tilsendt en verifikasjonskode til din registrerte e-post eller registrerte mobilnummer. Tenk på å sjekke søppelkurven om mailen ikke kommer til din innboks.

     

    Har du tidligere vært innlogget men glemt ditt passord, benytt «glemt passord» under feltet for passord ved Logge inn. Tenk på å oppgi samme e-post som du har koblet til din konto.

  • Jeg har ikke fått min faktura?

    Vill du gjøre en betaling før du får din faktura så kan du alltid betale inn og oppgi ditt vanlige KID-nummer, dine fakturaer har alltid samme KID-nummer. Kontakt gjerne kundesenteret dersom du har noen spørsmål om dette.

  • Hvordan reklamerer jeg på et produkt?

    Hvis du skal reklamere på et produkt, besøker du ditt nærmeste Jula-varehus. Ta med produktet og kjøpsbevis. Personalet i varehuset hjelper deg med å ta saken videre. Hvis det er et produkt som er fast installert, som en varmepumpe eller en varmtvannsbereder, anbefaler vi at du ikke demonterer noe før du kontakter teknisk support og finner ut hva som er den beste løsningen. Visse merkeprodukter har egne serviceverksteder som man kan besøke direkte for å få raskest mulig service. Kontakt gjerne kundesenteret dersom du har noen spørsmål om dette.

  • Har Jula åpent kjøp?

    Jula tilbyr åpent kjøp i 30 dager etter at kjøpet ble foretatt. Produktet må være i uåpnet emballasje og ubrukt vare  for at det skal være mulig å levere tilbake. Original kvittering er det eneste kjøpsbeviset som godtas ved åpent kjøp.

  • Når kommer fakturaen min?

    Når du har handlet med JulaSmart-kortet, kommer fakturaen neste måned. Hvis du handler produkter i januar, kommer fakturaen i februar, og det du handler i februar kommer på fakturaen i mars.

  • Hvor ser jeg bonuspoengene mine?

    Du kan se bonuspoengene dine ved å logge inn på Mine sider. På forsiden vises det hvor mange poeng man har i poengbanken for øyeblikket, og hvor mange poeng det er igjen til neste bonussjekk.

  • Når kommer bonussjekken min?

    Bonussjekken din utbetales månedsvis og du får beskjed om dette til din registrerte e-post. Avregningen skjer måneden før utbetaling, og du får de bonusrelaterte poengene trukket fra poengpotten ved avregningen. Selve sjekken kommer midt i måneden. Hvis du vil lese mer om bonuser og hvordan det fungerer, kan du gå til: http://www.jula.no/julaclub/vilkar-for-julaclub/

  • Hvor finner jeg reservedeler til produktet?

    Jula fører reservedeler til en rekke ulike produkter i sortimentet. Vi anbefaler at du kontakter teknisk support på kundesenteret vårt, så svarer vi på spørsmål om akkurat ditt produkt. Merkevarer som Black & Decker, Stiga og Bosch selger ofte reservedeler selv, du kan lese mer om det på varemerkenes egne nettsteder.

  • Kan jeg handle på faktura?

    Ja, det kan du. Som privatperson kan man bli medlem i JulaSmart, og som foretakskunde i JulaPro. Du kan søke om medlemskap på ditt nærmeste varehus eller på hjemmesiden vårt. 

  • Garanti

    Jula gir som regel 12 måneders garanti på de fleste varer, med unntak av oppladbare batterier og godteri. Visse modeller og merker kan ha lengre garanti, men da blir det informert om dette på hjemmesiden og emballasjen. Hvis du er usikker på hva som gjelder for akkurat ditt produkt, kan du spørre oss i chatten, så får du svar med det samme.

Vedlagt fil:
Du har nådd grensen for antall vedlegg
Denne filen er allerede lastet opp
Du har nådd maksimalt tillatt filstørrelse

Adresse

Jula Norge AS
Postboks 364
1471 Lørenskog

Innspilling av samtal til kundeservice.

 

Når du ringer Jula Norge AS kundeservice, spilles samtalen automatisk inn. Dette gjør vi for å dialog trene våre medarbeidere, anpasse vårt talesvar samt utvikle vår arbeidsmåte for å gjennomføre forbedringer for deg som kunde. De innspilte samtalene spares normalt i maks 180 dager. Du kan lese mer om vår integritets policy eller om datalagring på www.datatilsynet.no

Kundeservice

  • Mandag-fredag 8.00-20.00
  • Lørdag og søndag 10.00-17.00
  • Telefon: 67 92 22 00

Service/reklamasjoner

  • Mandag-fredag 8.00-17.00
  • Telefon: 67 92 22 00

JulaClub Support

  • Mandag-fredag 8.00-17.00
  • Telefon: 67 92 22 00