• Fri frakt til varehus
  • Åpent kjøp i 30 dager
  • 15.000 nøye utvalgte produkter

Om Jula

Karl-Johan Blank, Olav Thon og Per Jacobsen

Jula og Thon i et fruktbart samarbeid

Jula og Thon tegner avtale på utviklingsprosjekter for Julavarehus i Norge og Sverige. – Det er en stor vilje fra begge parter som ligger til grunn for at vi har kunnet føre samarbeidet fremover, sier Karl-Johan Blank, Julas eier og konsernsjef.

Blueweare Pro 180810 1

Jula lanserer Pro Workwear

Jula lanserer nå et helt nytt sortiment arbeidsklær, Pro Workwear. Den nye kolleksjonen er omfattende med blant annet bukser, jakker, fleecetøy, T-shirts, undertøy, luer, sokker, hansker, belter og sko. – Med konseptet Pro Workwear hever Jula nivået på arbeidsklær og blir en sterk aktør på markedet. Med det nye sortimentet vil vi nå ut til den bevisste kunden som i dag kanskje ikke handler arbeidsklærne sine på Jula, sier Per-Gunnar Eklöf, forretningsområdesjef for Julas klessortiment.

Ingenting kan stoppe deg nå

Ingenting kan stoppe Julas nye konsept

I mai lanserte Jula det nye kommunikasjonskonseptet «Ingenting kan stoppe deg nå». Det har vært suksess fra dag én. – Den nye kommunikasjonen har leverert over all forventning og blitt svært godt mottatt blant kundene våre, sier Jonas Järrenfors, markedsdirektør.

Ingenting kan stoppe deg nå

Julas nye kommunikasjonskonsept – Ingenting kan stoppe deg nå!

Hva drømmer du om? Hva inspirerer deg? Hvilke ideer vil du realisere? – Vi vil få flere til å tørre å forsøke og hjelpe flere med å lykkes. Det gjør vi med inspirasjon, kvalitet og lave priser, slik at alle som ønsker det, får oppleve den mest fantastiske følelsen i verden: Ingenting kan stoppe meg nå!, sier Jonas Järrenfors, Julas markedssjef.