Alt for hjemmefiksere til proffe.

Om Jula

Jula medarbetare

Jula åpner to varehus samme dag

I løpet av 2017 har Jula lansert og utviklet en helt ny netthandel, og nylig introduserte vi konseptet «Hent i varehus». Samtidig fortsetter vi med å åpne nye varehus i samme hastighet som før. 19. oktober åpner to nye Julavarehus på samme dag. Et i Norge, Arendal, og et i Sverige, Varberg. – Det er kjempegøy, med høye forventninger og mye glede. Det er ikke hver dag vi åpner to nye varehus på samme dag. Det eneste som er leit, er at man ikke får mulighet til å være med på begge åpningene og møte alle Julakundene og de spente Julamedarbeiderne som har jobbet hardt for å bygge opp det nye varehuset, sier Karl-Johan Blank, Julas eier.

Hämta i varuhus

Jula lanserer «Hent i varehus»

Tidligere i år startet Jula opp en helt ny netthandel. Nå tar vi neste trinn i utviklingen av det nye konseptet, og det er «Hent i varehus». – Å bestille på nettet og få varen direkte fra hovedlageret til et valgfritt Julavarehus for deretter å hente det er et svært populært alternativ. Det ser vi tydelig i testene våre og i tilbakemeldingene vi får fra kundene, sier Per Jacobsen, administrerende direktør.

20170710 Jula till Askim

Jula til Askim

Jula Norge skal etablere seg i Askim. Høsten 2018 åpner JULA et varehus på ca 3.200 m2 i Askim Næringspark.

Supporting Cancer Research

Jula gir 30 000 kroner til Kreftforeningen

Hvert år får Julas medarbeidere en sommergave som deles ut før ferien. I år er sommergaven delt i to. En personlig del, et badehåndkle med et budskap om å støtte kreftforskningen, og en felles pengegave på 30 000 kroner til Kreftforeningen. – Vi vil bidra til et bedre samfunn, både lokalt og globalt. Vi som enkeltselskap kan ikke løse alle problemene, men vi er overbevist om at alle kan bidra og gjøre noe. Med denne gaven kan vi bidra i fellesskap, sier Per Jacobsen, administrerende direktør.

shutterstock 230858164

Sterk start for Julas nye netthandel

Jula har nå startet opp den nye nettbutikken. – Oppmøtet har vært over all forventning. De første dagene har vært fantastiske med mange tusen kunder som har handlet, til tross at vi ikke har begynt å markedsføre tilbudet. Vi har fortsatt troen på fortsatt sterk utvikling nå som enda flere kunder får øynene opp for denne nye handelsløsningen, sier Per Jacobsen, administrerende direktør.